when the night has come


Uppe med tuppen var jag idag - redan kl 06.30. Why? ....inte den blekaste.... Känns bra att gå upp i tid, men det roliga är att jag ändå fastnar här, för det mesta. Men har ialla fall hunnit med att sola och handla lite (viktiga saker, haha).
Ska till gymmet snart, men känner mig lite krasslig i halsen, så får ta det lugnt. Tror bara det är tillfälligt, känns så i alla fall, ..hoppas. Träna om man är sjuk ska man uu inte göra så. Lite senare ska jag shoppa lite och sen dax för lite jobb för Peter innan gymmet.
Ska kanske gå Salmingcastingen på Fredag, men har för det första inte bestämt mig, känner mig inte på topp riktigt, och för det andra så jobbar jag i Helsingborg/Vella hela dagen så kommer hem ganska sent, får se om ja hinner och kan, skulle va kul ialla fall. Annars hoppas jag att jag är pigg för att gå dit och kolla in Anna åtminstone, vi får se när Fredagsnärmar sig. Vad tusan ska jag göra på Nyår?! Bye.



hojta till om någon är sugen på fribiljett


Kommentarer
Postat av: Anna

nu kommer du gumms ;)

2008-12-10 @ 11:18:20
URL: http://annastarbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0