Alla Förälskades Dag ("v")

Jaha, då var det den Dagen för alla förälskade turturduvor då, haha. Med andra ord; - Jag är inte en av dom...
Positivt från många vinklar; Det blir inte stress inför "Vad man skall köpa till Honom på Alla <3-Dag". Man blir inte stressad över "Vad man skall hitta på tillsammans" på denna speciella dag. Men det är ju även mys, om man har någon. Men tycker inte att det skall behöva finnas en Dag för att visa sin kärlek på. Och för det andra så är det bara så komersiellt hela grejen, visst Erika ; )?
Men denna dag är endast betydande för mig eftersom min kära bror Anton fyller år, så denna dag har aldrig varit så mycket "Alla Hjärtans Dag" för mig. Utan mer bara Antons dag. Och det känns mycket bättre. He save my day every year !
Så vad gör man idag den 14e februari på Alla Hjärtans Dag, annars då? Om man är singel och inte har någon att mysa med?

Har i alla fall varit på kanon bra humör både igår och idag. Idag var mycket för att det var solsken ute, då skiner även Julia upp som solen däruppe. Härligt härligt ! Som sagt, mycket som förgyller nu. Och särskilt mina vänner. Det bästa som finns är att ha äkta  vänner som är ärliga och verklgen bryr sig. Finns inget bättre. Utan det vore allt värdelöst. Är så glad att jag har er alla. Och så glad för alla nya vänner jag fått på senaste tiden, gooodingar !

 Ska snart fika med Anton, Carro (hans tjej) och mamma. För mamma har bakat semlebullar (slätbullar) u name it, gott ere iaf. Dom är såååå söta brorsan och Carro. Väärldens sötaste presenter fick han av henne. Åååh va jag tycker om att se dom ihop. Man blir liksom glad. Hoppas dom alltid håller ihop. Första kärleken är bästa kärleken!
När jag klev innanför dörren hemma idag så luktade det nybakt bröd, ääälskart! Inte bara för att jag är galen i bröd utan för att det blir en sån trivnadskänsla av nybakat i hemmet, tycker jag. Och gott som tusan är det ju. Världens bästa mamma har ju gjort Tomatsoppa oxå inför ikväll, kaaaan inte bli bättre, mums..
Äter nog en extra portion och skippar efterrätten, som vanligt... haha... Kanske hittar på något skoj ikväll också, riktigt sugen på det. Men först måste jag packa inför Göteborg. Är ju ledig imorrn, men ska åka med 11.40 tåget från Khamn. Så jag kan vara uppe huuur länge jag vill ; )

Idag har jag en väldans träningsvärk i alla fall. I mage och rygg (självklart eftersom det var det vi tränade) haha. Så tack Staffan. Det var både kul och givande igår ... Kommer antagligen tyvärr inte hinna åka in till gymmet imorrn innan tåget, to baad :( Men men.

Ha en bra dag, både singlar och "de upptagna" haha...
Pussar Julia



Kommentarer
Postat av: Amanda

ja de ska bli mysigt =) du är med välkommen om du vill!

2008-02-14 @ 16:15:36
URL: http://amandagillberg.blogg.se
Postat av: Amanda

okej =) hälsa och gratta! ja de samma =)

2008-02-14 @ 16:24:48
URL: http://amandagillberg.blogg.se
Postat av: Erika

Haha Du vet att jag hatar skiten..

2008-02-14 @ 17:47:38
URL: http://erijka.blogg.se
Postat av: bella

Du, dom borde hitta på nånting liknande med "singlarnas dag" istället.. Det är väl nästan lika roligt som julafton utan julklappar haha.. Nej man ska helst inte vara singel den 14 februari, man tänker lite extra mycket då på hur tråkigt det är att inte ha någon haha :) Men visst klarar man sig ?

2008-02-15 @ 23:46:07
URL: http://buus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0