back to the woods

Jaa, lika sant som skrivet. Imorrn ska jag hemåt mot värmland igen, med 11.07 tåget. Blä för tågresa. Och ännu en blir det på Onsdagkväll, tillbala till Götet igen. Men heeelt klart värt de. För Torsdag morgon sticker jag och Världens Bästa Pappa på trip till Köpenhamn, och kommer hem på Lördag. Sen blir det Åre på Måndag, tror jag i alla fall. Ska boka biljetter ikväll eller i morgon. Usch för all packning som skall med bara. Tänkte skriva ner allt på ett papper imorrn på väg hem i tåget, så har man ju något att göra åtminstone. Segt med tågresa, men skönt att det inte är något byte. Var och solade för en stund sen, riktigt skönt. Nice att ha Open Sun 100 meter ifrån lägenheten. Men som sagt, ju närmare det är desto latare blir man, och det är sååå sant.

Imorrn bitti ska jag försöka komma upp i tid så jag hinner med en springtur i Slottsskogen innan det är dags för dusch, frukost och allt därtill. Göra ordning lite matsäck med kanske..
Så när jag kommer hem till skogarna börjar packningsruschen, gaaaah ! Jag fasar inför det. Tvätta, packa, stressa, kolla allt, bla bla bla... Hoppas verkligen jag känner att ja har tid med ett gympass imorrn kväll, för de vore såå underbart. Kommer inte bli av något gymmande på länge nu med tanke på Åre och allt. Men ska kolla upp något ställe däruppe. Men det löser sig nog.

Nu ska jag kolla vad pappa tittar på för film. Och hjälpa honom med hans förbannade knapp på hans rock som han snackar om att han vill ha hjälp med att sy fast, hahah ! Som att jag inte gjort det hundra gånger innan. Antingen är det jag som e kass på att sy, tråden som e dålig, eller så vet jag inte alls..... Haha...

Saknar alla er mina vänner! Men är snart hemma, värsta e att jag kanske inte kommer hinna ses ju :( Innan jag sticker igen. Men hoppas på någon skymt i alla fall.
NattiPussar
Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0