bad me


Och det där med att tag tag i jobbandet gick inget vidare.
Jag är fortfarande kvar på ruta 1, sitta och bara stirra in i skärmen, eller
klicka omkring på alla de olika "community" som finns. Haha ha !
Men snart är de helg i alla fall. Och snart lov med, underbart!
Ska ha de bästa lovet på länge..
Har lite beslutsångest med praktiken oxå, har ju fått i både
Åre (förmodligen) och på Kryssningen, så vet inte alls vad
jag ska välja. Hinner inte med båda heller. Men välja måste jag ju..
Så vi får se. Ska bli sjukt kul vilket jag än beslutar mig för i alla fall..
Gaaah, mitt sötsug försvinner by the way aldrig, men kanske med lite vin
framåt kvällen, kanske dämpas något i alla fall :D
Nu är det alldeles strax dax för fika. Jojsie, here I come ; )
Puss ´n´ love
J

Kommentarer
Postat av: elinor

sämst blogg, lägg ner!

2008-02-01 @ 22:31:49
Postat av: Julia

läs inte då :D haha..

2008-02-02 @ 13:41:48
URL: http://juvlijja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0