Big flirt

Ååh vilket bra humör jag är på. Dels för att vädret är så lysande bra, men annat som förgyller också..
Har nyss käkat lite mat. Quorn, grönsaker, keso, och quinoua. MUMS! Känner att jag äter quorn varje dag, men det är sååå gott, och så enkelt att göra ordning. Jag gör det ju i ugnen, såå simpelt.
Funderar på att ta en skön promenad innan jag ska ta bussen in till gymmet. Men lite tajt med tid kanske.. Får se vilken buss jag skall ta i och för sig.
Idag efter skolan så fikade jag och Natta, du är underbar tjejen. Fan va kul vi hade åt vissa saker alltså, haha. Ibland kommer orden fel ut ur munnen. Hahaha! Skönt att komma hem med tvåbussen idag med.
Efter gymmet ska jag nog kolla lite fjollhockey, haha, sorry boys, men det är det ;) Tror Kga, möter Sfors. Kan bli kul. Sen kanske jag rent utav sover i mormors hus i natt.. Who knows ; ) Beror på.. 
I och för sig så fyller ju Anton år i morgon, men kanske åker dit en sväng i alla fall. Ska upp ganska tidigt imorrn för att fira Anton på sängen. Jag som har sovmorgon. Får ta ett morgonpass med lite workout istället då när vi uppvaktat honom. Eftersom jag förmodligen kommer vara pigg :/ Men det gör inget.
Nu ska jag ut i fina vädret!

Love J  

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är bra julia att du uppdaterar oss hela tiden med vad du stoppar
munnen;P haha goding

2008-02-13 @ 17:25:57
Postat av: Julia

HHahah, jaaa, onödig fakta men va fan ;D de e resten ja skriver oxå så :D babe ;)

2008-02-13 @ 22:02:33
URL: http://juvlijja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0