ByeToMyBabes

Då har jag precis ätit frukost efter att ha kommit hem från Karlskoga. Blev lite ärenden på stan igår, sedan fika med Jossan, Johanna, Helena och så kom Natta med i slutet efter hennes fiksällskap gått. Så mys att träffa lite underbaringar innan man ska iväg. Det kan man leva på i många dagar.. Efter Paris och mitt klagande över deras dåliga meny, eftersom det bara finns Ett vegetariskt alternativ så drog vi vidare till McD då vi även höll på att krocka. Eftersom Jossan är kung på att köra bil ;D Väl framme så tog Jossan en glass och Natta tog tillslut en Cola Light ; ) Jag satt och tattade mig med min lilla matsäck jag köpt på Willys, haha. Frukt in my heart. Efter Donkan skjutsade Jossan och Natta iväg mig, skulle kolla film ; ) Åkte tillbaka till Natta vid ca 23.30, först blev det en trip till statoil och sedan hem till Nattas lya. Den var helmysig. Hade tidigare sagt att vi skulle vara uppe långt in på natten, och mycket riktigt, det var vi, haha. Efter massa snack, datanördande m.m. beslutade vi oss för att dra täcket över huvudet, och då var klockan 05.30. Så heela natten var vi ju faktiskt inte uppe. Tack babe, har haft såå mys med dig. Du är goooaste!

Mamma kom och hämtade mig efter lite handling av diverse saker. Så gasade vi hemåt till skogarna och jag gjorde mig en riktigt ordentlig och god frukost, hade jag längtat efter i ett dygn tror jag. MUMS för den!
Nu ska jag snart sätta igång med sista packningen. Och mamma står i köket och ska baka slätbullar till mig, Puss på henne. Väääärldens Bästaste. Jag bara äälskar det. Kan bli min lunch, haha...



Mina Babes -
Kommer sakna er såå mycket nu när jag ska vara borta så länge. Men när jag kommer hem så ska vi ha såå mys och kul. Ska bli trevligt att ha något att se fram emot. För då kommer vi ju ha "extra" roligt när vi väl ses. Men kommer sakna ihjäl mig, så glaaad att jag har er alla. Utan er vore dagen värdelös. Puss på er!
Och hur ska jag klara mig utan min älskade familj :( Kommer sakna dom med. Men hoppas grabbarna tar hand om mig däruppe nu ;P


Haha, en rolig sak jag nyss fick reda på som verkligen bekräftar att folk inte har något liv, eftersom de behöver lägga sig andras och snacka om andra. Det är så himla skrattretande så jag tror att jag dör. Men keep on doin´ that, om det förgyller er vardag så kan jag väl bjuda på det ;P Pinsamma människor, haha!


Hej då på ett tag, jag kommer ha det underbart och hoppas ni kommer ha detsamma!



Kroatien -07 (OM jag längtar tillbaks)


Kommentarer
Postat av: josiee

vilken skön bild:D

2008-02-20 @ 12:24:46
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: sandra

ha ha sluta ligg med din killes kompisar så slutar folk snacka;)

2008-02-20 @ 17:01:02
Postat av: Helena

Hoppas du får de bra nu =)

2008-02-20 @ 18:38:42
URL: http://helenaengstrom.blogg.se
Postat av: Nathalie

Varför inte fylla i sin adress?
Pusspårä baby, tack för igår, inatt och imorse:)

2008-02-20 @ 23:24:42
Postat av: Anonym

Ha Ha eller va ffs lite diskret om du ska ligga runt

2008-02-22 @ 10:24:27
Postat av: Julia

och vem har sagt att det var det jag syftade på, haha. är min blogg så intressant att kommentera ;)?

2008-02-22 @ 21:49:07
URL: http://juvlijja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0