Dad

Då har jag kommit hem från Charleswood (Hahah), ätit middag med pappa och Anton, på Harrys. Helt okej ställe att käka på, aldrig varit där förut, men helt klart godkänt. Fanns ju endast en vegetarisk rätt, så det fick bli den. Men det var gott iaf, och ojj så mätt jag blev :) Nu sitter jag och brorsan och försöker komma in på msn, som är omöjligt av någon konstig anledning. 

Idag har jag varit i skolan, haft gympa (yeeey) och då var vi nere i gymmet och körde hårt, jag gillart ! Efter gymmet var det dags för solning och min power-runda. Som verkligen gick fort idag eftersom jag var lite sen och hade lite brottom, skulle åka med min morbror hem, som förra veckan. Men jag hann allt. Hem och duscha för att sedan bli hämtad av pappa för middag i kga.  
Har just nu lite ångest för helgen, så mycket som man är bjuden på, men vet ej om jag kan hälften :( Så är det när man måste planera allt inom minsta detalj, med skjuts, sovplats m.m. m.m. Uscha ! Men det löser sig väl tillslut. Eftersom jag antagligen inte kan ta mig till Dfs för att fira Cissi som nu blirvit stor, så ska jag umgås med min underbara vän Jojsie, vi ska bara ta det lugnt. För nykter hade jag varit i vilket fall. På lördag gäller det ju ;) Vet ej vart min start kommer att vara men, det får vi se. Kommer bli kul i alla fall. Linn ska oxå firas i helgen så vill passa på att säga Grattis till dig nu gumman. Nu äääntligen är du stor !!

Skola imorrn sen lunch med min bejb Jojsie i morron med, så mys att du e hemma redan.. Puss på dig !

Nu ska jag försöööka plugga lite, men kommer nog inte bli så är jag rädd för. Sen blir det att cykla lite och sedan sovdags..
Sweet dreams my friends !


image187

Kroatien -07
underbart !

Kommentarer
Postat av: Ulli

Hälsa din paps:)

2008-02-10 @ 21:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0