Further

Har haft en underbar helg med underbara människor. De som förgyllt min helg mest är Jojsie och Jossan, ni är underbara girls, vi har haft det så mys och sååå kul ! Även om slutet på kvällarna inte blev som planerade, men änd heeeelt underbart. Och tack Jojsies familj som tog emot vårt spring ; )
En till mycket speciell person jag vill tacka för i helgen är min älskade vän Jenny, jag älskar dig gumman, du är bäst! Alltid vid min sida, och jag alltid vid din vet du!

Idag har jag varit i skolan, riktigt skönt väder har det varit i alla fall. Men det vänder väl snart, haha. Usch för Sverige. Efter skolan åkte jag hem och sen åkte jag och mamma till Kristinehamn för att fika, och kolla lite saker. Det var jättemysigt, så himla skönt med massa umgänge nu, speciellt med mamma oxå. Du är den bästa !
Så när jag kom hem stack jag över till min moster, som jag bor granne med, för att vara lite barnvakt en sväng. Så jag bjöd kusinerna på våfflor, med grädde och sylt. Ojj, vad glada dom blev. Sen kom min lilla prinsessa Ingrid, minsta kusinen, och jag blir så glad av att träffa henne. Vääärldens underbaraste...
Nu ska jag snart träna lite.. Har varit riktigt dålig på det på sista tiden alltså, usch!
I morrn ska jag till mormor och städa, mys att komma till mormor och morfar, trivs så bra där. Och på onsdag har vi utbildningsmässa så då ska jag och Erika vara ansvariga för fika till utställarna. Hahaa, och jag vet att du längtar efter alla "män i uniform" gumman.. Tack för att du finns med vännen, världsgo som kom med ett nybakt bröd till mig imorse, du e såå underbar!
Sen på kvällen ska jag träffa pappa och lite så. Han kommer hit. Ska bli så kul att träffa min älskade pappa, inte träffat han på länge nu. Så vi ska väl kolla lite innebandy och sen käka ngnstans..
Har inget roligt alls att skriva idag, ingen skrivarglöd ;)

Grattis Sandra, 19 år - (sandragranath.blogg.se)


Bästa Låten just nu: Yellowcard - Everywhere 

Love J

Kommentarer
Postat av: jojsie

duu är så sööt vännen:)

2008-02-04 @ 22:31:00
URL: http://jojsie.blogg.se
Postat av: Jenny

ÅÅhh babe va söt du e!! Älskar!!

2008-02-05 @ 10:02:08
Postat av: Julia

duu med vännen, love u 2!

2008-02-05 @ 11:26:23
URL: http://juvlijja.blogg.se
Postat av: Sandra

Åå taack vännen =)

2008-02-05 @ 13:34:19
URL: http://sandragranath.blogg.se
Postat av: Erika

Men skojar du att jag längtar efter alla män i uniform jag ska bjuda på bullar! Helt underbart ju!!!
Hoppas brödet smakade bra.. ;D

2008-02-05 @ 19:53:42
URL: http://erijka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0