göteborg..

.. kommer bli osäkert ikväll. Jag och Anna darling skall ut och shake'a loss, har mycket att ta igen nu gumman !
Har nyss gjort iordning lite mat till mig och Anna. Det blev en superfräsch sallad med tomat, paprika, soltorkade tomater, sockerärtor, fetaost, caschewnötter och groddar, MUMS!
Har varit på systemet, ICA och KICKS med pappa nu efter han mötte upp mig vid tåget. Usch vilken hemsk tågresa, var supervarmt i vagnen och tanten som satt bredvid mig måste ha varit hetsätare. Hon åt chips och allt var det var heeeela resan. Och NEJ, jag blir faktiskt inte sugen på chips längre. Har ju slutat helt med min passion, och den börjar bara flyga längre och längre bort, tack och lov, för fy vad svårt det var att sluta...
Hatar iofs att åka tåg över huvudtaget men. Idag var det riktigt segt, pga värme m.m. Men skönt att vara framme nu. Älskar trivselkänslan som kommer över en när man kliver av tåget och sätter första foten på perrongen i Göteborg.
Nu kommer Anna snart, sen blir det käk, korka upp, snacka skit, och ut på galenskaper.

Ha en bra kväll allihopa. För jag kommer nog vara ute till 5 ; ) Stackars pappa, hahaha.

Puss J

Kommentarer
Postat av: Anonym

"En blogg och Mig och mycket annat" du kan ju ändra till "En blogg om Mig och vad jag äter". Haha

2008-02-15 @ 22:56:09
Postat av: Anonym

vad har du för problem som åller på å klaga på hennes logg jämt å ständigt, ngt måste de ju vara som e intressant fetersom du läser den lite titt som tätt. sluta läs om det är ngt som stör dej,
keep on going julia

2008-02-16 @ 13:01:56
Postat av: jojsie

haha, ja tycker om din blogg gumman;)

2008-02-16 @ 13:06:37
Postat av: bella

Man gör ju det tillslut !:) Annars är jag van vid att bo med någon så det kan bli lite ensamt ibland men det funkar !:) Ha en kanon bra helg nu! puss

2008-02-16 @ 13:57:32
URL: http://buus.blogg.se
Postat av: Julia

taaack ;)

2008-02-16 @ 17:27:57
URL: http://juvlijja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0