gym

Jaa, då har man kommit hem efter en runda "baggtjärn runt" är väl ca 8 km. Halt och mörkt var det, i alla fall i slutet. Men såå härligt. Sen satte jag mig i hallen för att vänta på Staffan som tillslut kom. Vi gick upp till gymmet och körde, mage och rygg. Träningsvärk imorrn, ooooh jaaa ;) Men det gillar vi, haha ! Har ju satt mina små mål nu med Staffan, vad jag ska klara av efter ett antal gånger. Så nu blir det hårt. Kommer ju dock inte kunna träna på gymmet på ett tag nu, pga allt resande till Göteborg, Köpenhamn och Åre. Men får köra hemmaträning så länge. Funkar ju det med.
Nu ska jag nog käka lite keso. Drog i mig en Gainomax förut i hallen när jag kollade innebandymatch, Karlskoga-Storfors. 3-3 blev det by the way. Så nu i alla fall e jag rätt mätt ändå. Men alltid bra i alla fall.

Imorrn är det gympa, weeee, älskar torsdagar. Vet att jag tjatar om mina älskade torsdagar men. Dom som förgyller veckorna ju. Sen blir det walk och solning. Kanske med sällskap ;P Och sen hem och fira "mannen i mitt liv" brorsan, hehe.. Kul med lite släkt hit. Min lilla prinsessa till kusin kommer ju, så där förgylls kvällen med :)

Ha en bra kväll allihopa!
Puss J


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0