home and chill

Ja, ojj vad jag fick igång pluggning av telefonförsäljningen, naaaat. Orkar ju verkligen inte. Plus att jag fick joordens mavärk i slutet när jag jobbade som hållt i sig till nu :/ Men måste försöka cykla ngra kilometer ikväll alltså.
Nu är det bokat, jag och pappa åker den 21 (har jag för mig iaf) till 22:a eller 23:e till Köpenhamn, för massa mys, god mat och SHOPPING, såklart.. Jag längtar så himla mycket. Älskar dig pappsen!
Var riktigt segt att jobba idag. Kunderna flödande inte över om man säger så, men förstår er alla, vädret sög ju så vem ville ut i det. Frös bara av att titta på det inifrån.
På fredag åker jag till älskade pappsen, tar nog ledigt så jag inte kommer fram för sent. Blir ju kanske utgång på kvällen. Får se om Jojsie och gängert hakar på, I wish. Men min älskade Anna ska jag träffa i alla fall. Och så kanske vi har någon mer som var sugen, inga namn nämnda ;) Men vi håller tummarna. MTV night på Park.. Likeit!

Imorrn blir det skola, sen hem och gymma med Staffan. Kanske blir hockey på kvällen men vi får se vad som hinns med. Cheerleading oooh yes ;D Hahaha..

Usch och blä vad mycket det är med skolan som skall hinnas med nu när man är borta på praktik, lov och allt. Hatart. Kan inte bara någon göra allt åt mig. Projektarbete, prov, inlämningar, uääck! I´ts killing me :/ Men snart är det ju över. Längtar sååå mycket till Napa nu. Ska bli sjuukt kul alltså. Vi ska röjaaa !

Måste tillägga att just nu är min lilla stjärna till vovvsing den goaste ever. Hon sover på mitt rum vaaarje natt, vilket hon aldrig annars brukar göra. Känns som hon förstår att jag är ovan att sova ensam, och som att hon vill finnas där för mig. Kanske låter wierd men innan jag ska sova så kommer hon och lägger huvudet på sängkanten som att hon vill visa att hon finns där. Jag dööör, va söt och go hon är. Älskar, flera gånger om. Men hon har oxå börjat gnälla lite då och då, hon kanske saknar någon.. Och i så fall vet jag ju i och för sig vem. Åååh min lilla bebis vad jag älskar dig..

Nej, nu ska jag ta tag... i nått.... typ, Tvn kanske :D

Puss n love
Julia


Kommentarer
Postat av: Elin

va har du för projektarbete?

Krams !

2008-02-12 @ 23:43:27
URL: http://pepplas.blogspot.com
Postat av: Sabina

Naa sådär är mina hundar med.. om jag gråter så kommer dom fram och typ vill trösta en =) så söööta! oersättliga =)

2008-02-13 @ 00:13:25
URL: http://smolin.blogg.se
Postat av: K

göttt=) va blir de för praktisering? nice att de är fler som ska till köpenhamn;) underbar stad!

2008-02-13 @ 14:51:04
URL: http://kiiks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0