keep each other warm

Då ska jag sätta igång med mitt tal som jag ska ha imorgon, på svenskan. Blää vad jag inte har fantasi nu alltså :(
Men jag får försöka få ihop något. Märkte förut att mitt bankomatkort var borta, fick lagom panik, men nu är det spärrat, och ett nytt är snart påväg! Så hoppas det kommer så fort som möjligt.
Imorgon ska jag till gymmet för att skriva på lite papper, betyder att jag säkert kommer träna onsdag, skööönt! Nu är det hårt som gäller :) Ska strax gå upp med den bärbara till mamma i soffan, och försöka få ihop något.
Lyssnar om och om igen på Dancing in the dark med Jessy. Den är såå fin, och såå bra! Tröttnar typ aldrig.
Nu måste jag ta tag i allt här. Ska bli såååå skönt med lov nu alltså. Långlov för min del eftersom vi kommer vara borta från skolan i 6 veckor. Längtar så till sportlovet, jag och pappa ska ivääg. Och sedan är det Åre som gäller.

Nej nu får jag ta tag i det här. Usch, kommer inte bli bra..
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0