koozii

Sitter just nu i soffan efter en god tonfisksallad med grymt bröd till. Har varit på stan med pappsen idag och shoppade faktiskt lite mer. Hittade en svart "dragkedjs"-kjol och vit oversize tischa båda från MONKI. Hittade huur mycket som helst på MONKi men där fick det vara stopp. Måste ha pengar uppe i Åre med. Pappa tyckte bara ja var dum som shoppade mer nu. Men hur kan man låta bli ? :P

Köpenhamn var Uuunderbaart. Massa shopping, god mat och härligt med så mycket tid tilsammans med min älskade pappa. Vi virrade som vanligt runt länge innan vi hittade parkeringsplats i Köpenhamn, men tillslut hittar man alltid. Och ibland får man parkeringsböter oxå, men då skrynklar min kära pappa ihop lappen och slänger ut den genom fönsterrutan, såå störd, haha! Goodaste hotellfrukosten var det på hotellet. Jag åt tills jag storknade, varenda morgon. Man ska ju passa på, eller hur? Åt typ mer än pappa. Massa gott bröd, naturell lättyoughurt med solrosfrön, linfrö, havrekli, vetekross och kanel i. JAG BARA ÄLSKAR DET!

Vi hade trevliga shoppingdagar både inne i Köpenhamn (mest Illum = som Sveriges NK), på Langelinien, Fisketorvet (köpcentrum utanför) och Fields (Skandinaviums största köpcentrum). Pappa hittade tillslut sin blåa efterlängtade GANT tröja och sen blev det inte mer för hans del. Han hittar saker, men orkar inte testa och struntar istället i det, haha. Så knäpp är han..
Det jag fick var: 
* Ett par svarta stövletter - Bianco
* Svarta kängor/boats - Friis&Co
* Svart/Guld armband - Friis&Co
* Ljusgrå vårjacka - VERO MODA
* Svart väska - ZARA
* DKNY väska - Illum
* Balklänning (weeeei)
* Ett grått linne med snyggt rocktryck - H&M
....och.....
* Passõa
* Kahlúa
* Piña Colada (innehållande sprit och mix)

Jag är sååååå nöjd med min balklänning. Kan inte bli bättre alltså. Nu är det bara skor, smycken och väska kvar som fattas, men det kommer inte bli svårt. Så skönt att ha den klar i alla fall. Sååå, frivillig Baldejt ;P? Natta, du är given i alla fall :D
Tack pappa, för allt, du är bäst! Denna trip har varit sååå mysig och underbar...

SÅ OM NÅGON VILL KÖPA BALKLÄNNING EFTER 3 JUNI SÅ HÖR AV ER SÅ KAN NI FÅ BILDER MAILADE.


Nu ska jag chilla lite, är ganska så mätt. Kanske blir en fika ikväll med min älskade Anna. Men vi får se om man orkar. I morgon väntar en låång resa till Åre. Hela 13 timmar :( Så ring mig och messa som galningar mina vänner ;) För Julia kommer ha tråkigt mellan 19 på kvällen och 8 på morgonen, om jag nu inte lyckas somna, som jag hoppas. Men skall försöka passa på att plugga lite körkortsteori på datorn med. Så man klarar skiten ngn gång.

Ha en bra dag/kväll !

Puss Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0