køpenhamn

Sitter just nu på hotellet hær i køpenhamn (som ni bla ser på bokstæverna). Vi anlænde ca 12 idag med færjan som vi tog från Helsingborg. Brukar annars ta bron men dærfør tænkte vi att det skulle vara kul att ta færjan før omvæxlingsskull. Och det gick fort, ca 20 min. Væl framme i Helsingør (efter några tips vi fått) letade vi upp en "spritbutik" som hette IT, och dær blev det lite handlat. Køpte en Stooor KALUHA och en Passõa COCO, MUMS!
Så nu ær jag laddad infør Åres bravader, hell yeah!
Efter det begav vi oss mot Køpenhamn. Och vi tog åkte vægen førbi Strandvejen, dær det finns RIKTIGT fina hus længs havet. Jag blev lagomt avundjuk på vissa av dom dær kan jag lova. Skulle inte tacka Nej till att bo dær. OM jag och pappa kollade skyltar "Tomt till Salu" hahaha...

Nær vi kom fram till Køpenhman var det dags før lunch, åt på en fin Pasta restaurang som hette il peccato, jag gillade stællet, och fick ju ta pasta som jag inte ær van vid nu før tiden. Men dom hade ett vegetariskt alternativ, och det var helt okej.
Efter det knappade vi in butiken GLAM´s adress i GPSn, som vi tidigare letat efter. Och denna gången fann vi butiken, men det var skit, haha. Så tur att vi upptæckte det nu i alla fall. Sedan blev det en svængom på Langelinien, en sjælvklarhet, hittade en Peak trøja jag la undan.
Efter det åkte vi vidare till ett av nordens størsta shoppingcenter Fields, som ligger lite utanfør Køpenhamn. Dær var det helt okej. Køpte ett par skor (svarta støvletter/ankelboats) på Bianco och ett linne, så jag ær kanonnøjd hittills.. Letade efter en blå GANT trøja till pappa med men han har inte riktigt hittat "den rætta" som han sæger æn, så det får vi ta att gøra imorrn.  
Så just nu sitter jag på hotellet, e ganska trøtt. Tror det kommer från min och Nattas uppesittarnatt, haha. Men det var det vært, helt klart. Så imorrn ska jag upp och træna en svæng nere i gymmet hær på hotellet, sen blir det hotellfrulle (OM jag lææængtar, haha) och sen maaaassa shopping i Køpenhamn, Illum - here we come ;)

Grattis min ælskade Jojsie till kørkortet! Visste att du skulle klara det. Du ær bæst!

Saknar er alla min babes, men nær jag kommer hem ska vi ha det bæst. har en sjukt rolig grej på G nu med, tycker jag i alla fall ; ) U will see...

LOVE J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0