packningsrush

Ja, det får bli ett snabbt inlägg detta.
Har satt igång min packningsrush för ett tag sen, går rätt bra hittills iaf. Måste bara hitta snowboardfodralet.
Har bokat biljett nu. Blev tåg, med tanke på alla min packning, den hade nog aldrig godkänts på flyget ; ) Så natt-tåg till Åre på måndag kl. 19, är framme tisdag kl.08.21. Ska bli fettnice alltså. Jag kommer att praktisera på Holiday Club, soo beee  there ;P
Hann inte med något gymbesök idag, tyvärr.. Så får ta en svängom på "min sköna" som jag kommer vara utan alldeles för länge nu. Men jobbar ju i samma byggnad som ett stort gym, så kommer nog bli en hel del besök där ;)
Nu ska jag fortsätta med packningen. Kanske återkommer senare. Annars, ha det underbart! Det har jag just nu...

LOVE J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0