park

Igår var det utgång med Anna som gällde. Vi satt här och ljummade innan, käkade lite mat som sagt och gjorde oss iordning. Pappa körde ner oss vid halv 12, 12. Och vi knallade in på park. Det var ju MTV kväll med DJ tävling så musiken var ju absoluuuut inte i min smak, inte Annas heller för den delen. Det var bara techno/trance. Usch, inget jag tycker om att dansa till i alla fall. Så vi gick runt och "minglade" lite, haha. Träffade på Annas kusin bland annat, mycket trevlig kille. Tog några drinkar, och efter mycket om och men åkte vi hem strax efter två. Vi var ju danssugna och där fanns inget som passade oss just då. Så det fick bli hemåt och kasta sig över salladsskålen från vår lilla tidigare middag. Och några riskakor slank ner oxå ;)

Imorse vaknade vi, lite sega men inte så farligt.. Åt frukost med pappsen och sen stack Anna gumman hem :(
Jag och pappa drog iväg och handlade lite inför kvällen.
Så nu har jag lagat mat till oss och vi har ätit för en timma sen ungefär. Och eftersom det tydligen är folk som stör sig på att jag snackar om vad jag ätit så ska jag berätta vad jag lagade ;D

Wokade egna färska grönsaker;
Minimajs, Paprika, Bambuskott, Vattenkastanjer, Oberguine, Morötter, Champinjoner, Solrosfrön, Sockerärtor och Soltorkade tomater.
Det blev sååååå gott.. Så åt vi Quornfiléer till och pappa åt Klyftpotatis men jag åt ett tomat och basilika bröd med soltorkade tomater i, mums! Till det tog vi lite sweetchili sås, det är givet till wok.
Jag blev såå nöjd, och det var verkligen grymt gott. Så nu är man laagomt mätt. Ska orka med lördagsgodis sen oxå ; )

Har varit riktigt ruggigt väder här i Göteborg idag, inte kul alls. Så det är perfekt med myskväll ikväll. Skönt med chill på en lördag, för en gång skull. Får se om pappa tvingar mig att kolla Melodifestivalen sen, men annars blir det någon bra rulle.

Love J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0