round and round

Kollat film med pappa ikväll. Vi tittade på en film som gick på TV3, Tolken. Skitbra film tycker jag. Dock väldigt lång men. Den var verkligen sevärd. Nu ska jag snart packa ihop lite saker så jag har det mesta klart inför imorgon. Sen ska jag nog försöka sova, även om jag inte alls är trött, som vanligt.. Men tänkte ta en tidig springtur imorgon bitti, idag tog jag ju sovmorgon och var inte iväg förens ca 10. Men imorrn ska jag försöka mig upp tidigare. Sen sola, sen frukost. Duscha och ut på stan. Ska till skomakaren först och främst och lämna in ett par skor som jag måste ha fixade innan Åre. Så blir det luncha/fika med Anna på stan mellan 13-14. Efter det får man se vad som händer;)

Nu kommer nog min blogg stå ganska stilla ett tag framöver. Vet ju inte om dom har internet där jag skall bo, men ngnstans ska jag nog hitta något i alla fall. Kan dock inte ta med det trådlösa eftersom pappa var i behov av det. Annars vore det kanon på både tåget och kvällarna, då man ligger hemma, (om det nu blir några sådana kvällar) haha.
Men annars får ni ha det bra allihopa. Och tycker synd om alla er andra som ska iväg till skolan imorgon, usch.. Ska bli skönt att slippa skiten ett tag, verkligen... Och när jag kommer hem är det ännu mer roligheter som väntar ;P Men saknar alla resan kan jag lova :/

Ha det underbart allihopa..
Glöm inte att höra av er och ge mig all update som är värd att veta ;)
Love Julia


Hörde ett riktigt bra citat förut:
..." Hämd är bara en lat form av sorg " ...



Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

ha en bra dag!

2008-02-25 @ 14:32:19
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: K

ha de så bra därborta nu, kul att stöta på dig i köpen;P

2008-02-25 @ 15:31:14
URL: http://kiiks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0