shoelove

Inte det bästa jag kunde gjort nu, att gå in på asos och kolla skor, för ajj ajj ajj vad många läckerbitar jag hittade. Och hos mig sprudlar det av utgifter hit och dit just nu. Inte bra. Men kommer nog beställa några snart ändå.
Om jag inte hittar några snyggingar i Köpenhamn, vilket är ganska troligt ... Min skinnjacka från HM har föresten kommit, kom i fredags, precis när jag åkt :/ Sjukt jobbigt, och typiskt. Så den har väntat på mig i flera dagar nu där hemma.. Men imorrn får jag öppna upp åt den. Har en känsla av att jag kommer bo i den i vår/sommar. Hoppas bara den passar bra nu, men det tror jag.
Har så mycket att se fram emot nu framöver, är så glad över det. Och ännu en gång; är så glad över alla Er mina vänner! Ni förgyller verkligen. Saknar er massor, som jag redan sagt hundra gånger ...
Nu ska jag pallra mig i sängen så jag orkar upp imorrn, och inte missar spårvagnen till tåget ;P

Sweet Dreams from Me
ASOS Premium Patent Leather Brogued Shoe Boot
sjääälvklart finns dom inte kvar i min storlek längre :(


Diesel 'Paname' Flat Boots
dom e grymma...

Patent Button Ankle Boot
Tie Front Patent Shoe Boot



(asos.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0