Slottsskogen

Då har jag hunnit med en ordentlig springtur i slottskogen, som visserligen började i en powerwalk, men slutade i en ordentlig springtur. Vilket var riktigt skönt, men svettigt : )
Efter Slottsskogsturen blev det en stoooor frukost, som var mycket efterlängtat. Och nu har jag och pappa suttit och kollat både flyg och tåg till Åre, ser ut som att det blir flyg. Men problemet är väl min packning i så fall. Man kanske kan få handikapp för att vara tjej, och för att man måste ta med sig 100.000 saker med tanke på hur länge man ska vara borta, snowboard, kläder m.m. Men vi får se hur det blir.
Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen. Sen bär det av till stan med pappsen.  

Ha en bra Söndag!
Looove Julia

image190

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0