Telefonförsäljning

Då sitter man på lektionen " Telefonförsäljning ". Blääck , ligger lite efter i kursen eftersom jag inte jobbat på så bra som jag brukar, inte orkat. Orkar visserligen fortfarande inte, men Måste. Var nyss uppe på HM med Erika och inhandlade ett par gråsvarta jeans, 198:- haha, vilket fynd ! Vet ej om jag kommer tröttna på fickorna eftersom dom är "lockfickor" men nu ficl det bli dom. De andra grå jag egentligen ville ha fanns ju bara i 24 eller 26, och jag behövde 25. Min satans midja som ställer till allt, för bred för allt jag sätter på mig, haha ! Annars hade 24 varit perfekt. Okej, önödig fakta jag veeet.
Snart är det dax för fika med jojsie, Myyys ! Och ikväll blir det ännu mera mys. Lite systemhandling ska fixas oxå senare. Så man är laddad inför helgen.. Men nu måste jag nog jobba på lite. Ha en bra helg mina vänner !

Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0