time to think things over

Just hemkommen från hallen. Där jag och pappi kollat på Elias träning, hade trevligt sällskap dessutom :)
Och Elias ägde som vanligt, haha! Idag hade vi utbildningsmässa på skolan, och jag och Erika stod som sagt för "bjudning av fika" till de som kom hit och ställde ut saker, föreläste m.m. Det var huuur trist som helst. Och jag kunde inte ens hålla mig ifrån bullarna, vilket brukar vara en match för mig. Men idag var något annorlunda, haha. Blev ju ett antal frukter innan det med men.. Så nu känns det bläää. Går ju och småäter hela tiden, riskakor på riskakor. Vilket är såååå fruktansvärt gott. Men fy vad mätt jag är nu. Måste sätta mig på cykeln ett tag sen med. Och sedan sluta me dessa "små-ätar" fasoner. Nu är det ju FIT som gäller :) Men det går fort.. Hoppas jag. Efter mässan ca 14, anlände pappa till Karlskoga, och vi var precis klara. Så jag och pappa gick till banken en sväng, och sedan tog vi en fika på Paris. Det var sååå mys och såå kul att träffa min älskade pappa, inte setts på länge nu. Eftert Paris, tog vi en sväng på "stan" och sen blev det hemfärd. I alla fall hem till mig en stund för att hämta lite saker, och jag smällde i mig en avokado och några (kanske för många) riskakor. Hade ju fortfarande kvar illamåendet från bullarna, haha. Men sån är jag just nu. DOCK!
Sen följde jag och pappa med Anton till "folkan" som han kallar det, eftersom han skulle äta kebabtallrik, "Stort Skräll" Naaaaat ! Och så körde vi hem honom och drog till hallen för att kolla på andra brorsan.
Så nu är jag hemma och har ätit/druckit lite buljongvatten med mamma. Måste ta tag i lite plugg som bl a skall vara klart tills imorrn, orkar inte men. Och ett cykelbesök är som sagt Nööödvändigt oxå.
Men imorrn blir det en massa gympa, yeeeey, och sen min vanliga runda i kga, plus solning. På kvällen skall pappa bjuda på middag, så vi ska leta upp något ställe som passar, inte så många att välja på kanske men. Fått några tips nu, så det skall nog gå bra, hoppas jag. Ska iaf blir jättemysigt.

Nu ska jag beställa min ääälskade skinnjacka som varit mycket efterlängtat.
Ha en bra Onsdagskväll !
J

Kommentarer
Postat av: johanna

låter som en mysig dag. hehe, riskakpor och annat "smått" slinker lätt ner, för man blir ju inte direkt mätt av dem på en gång... trevligt med besök av pappa. bor ni inte i samma stad eller? ha en bra kväll!

2008-02-06 @ 20:47:43
Postat av: Julia

hahha, joo tilslut blir man mätt ;)
Nej, han bor i göteborg. vem johanna e detta? :) ha de bra du med !

2008-02-06 @ 21:05:01
URL: http://juvlijja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0