to the paradise

Då har jag precis gått upp. Och idag är träningsvärken MYCKET VÄRRE :D Hahaha. Men det är bara skönt. Träningsvärk i mage, känns braaa!
Igår var det jättemysigt.. Älskar när släkten kommer hit då det vankas kalas. Och igår var det som sagt Antons Dag. Jag åt ju självklart så mycket att jag nästan dog över hur mätt jag var, haha. Men det var ju lätt värt det. Blev mammas bästa Tomatsoppa med ngn svart och vit pasta i, skiitcool, och gott. Det var nästan lite så att den "blev godare" när den såg cool ut. Gptt med pasta var det i all fall, jag som vanligtvis inte äter pasta, men det är inget jag saknar heller, men i soppan passade det kanon! Och mammas nybakta oreganobröd till, gaah va gott de va. Efterrrätt fanns det liiite plats för, Okej, egentligen inte men... Det bjöds på en slags marrängtårta med grädde, egengjord chokladsås, glass och lite så, inte så mycket i min smak så det fick bli chokladpudding. Som alltid varit Antons favorit sen han var liten. Och gud vad gott det var, har själv inte ätit det på flera år. Så det gick ner. Sen var det stopp kan jag lova.
Satt vid datorn en sväng efter vi sagt hej då till alla gäster, laddade ner lite nya låtar till Ipoden inför buss och tågresa. Och sen blev det packning och slaggning.

Nu ska jag strax gå in i duschen. Tänkte cykla en sväng innan, men hinner visst inte det. LÅg och drog mig i sängen lite för länge. Sen ska jag äta tomatsoppa till frukost/brunsh, mummms!

Ha en underbar Fredag! Dett väder gör mig sååå glad. Och jag som ska sitta på tåg i 4 timmar :(
Kommer sakna alla mina underbara vänner, men när jag kommer hem ska vi ha det bäst.
Och krya på dig nu Jojsiegumman, stackars.....

Love J

Kommentarer
Postat av: jojsie

taack gumman. ska vara helt frisk tills vi träffas igen, så får vi ta igen allt vi missat tillsammans. hade bra nu. o hör av dig till mig=) puss vännen

2008-02-15 @ 11:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0