when I sleep, you´re everywhere.

Nu sitter jag här, lat som tusan. Nyss käkat lite frulle. Blev ingen skola för min del idag. Hade två lektioner, den ena kunde jag inte göra något på eftersom Erika är sjuk idag, och vi skulle inhandla lite saker inför onsdagen. SÅ jag stannade hemma idag. Jag ska snart ta en riktigt ordentlig lång powerwalk till min mormor och morfar som bor, hmmmm, typ 8 km bort eller vad det nu är. Sen ska jag hjälpa till att städa hos dom, iiii behov av att fylla min plånbok. Och sjääälvklart umgås med dom. Sovit väldigt konstigt i natt, OCH lite. Men det är väl iofs inte så ovanligt kanske. Ikväll är det Gynning, wohoooo ! Det gör en glad.

Tråkigt och meningslöst inlägg men inget bättre kom upp i mitt huvud...
Snart är det i alla fall Alla Hjärtans Dag, och min älskade lillebror fyller år.
Måste fundera ut någon riktigt bra present.. Hjäälp?!

Ha en bra tisdag, nu ska jag iväg och bränna :D



grymt sugen på att åka bräda nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0