workin´day

Just nu sitter jag på jobbet. Segt och tråkigt väder idag, förstår om folk inte vill "ut på stan". Blir ju deprimerad av att bara titta ut. Blä! Var på förösta lektionen i morse. Då vi faktiskt hade Mattias Simonsson som lärde oss lite knep och tips i samband med fotning och photohop. Man fick lära sig mycket man inte kunde innan, bara på den korta stunden. Kändes bra och mycket givande.. Trots min oinspiration och i brist på all fantasi.. 

På torsdag fyller min älskade lillebror Anton hela 16 år. Så det blir kalas hemma, det tycker jag om. Ojj vad tiden går fort. Känns som man nyss började gymnasiet nyss ju.  Men så är det ju inte, man slutar ju tom skiten snart.. Ganska så läbbigt tycker jag, men guuud så skönt. Jag är ju så grymt skoltrött nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen alltså. usch för allt som har med plugga och skolan att göra. Själva sociala biten inom skolgången är helt underbar. Sitta i matsalen, gå runt i rasthallen och bara titta på folk, haha! Men allt plugg tar kolen på mig, är så less på skiten nu alltså, så usch!

Har lite smått panik över praktiken nu, måste boka tåg eller flyg upp till Åre, köpa mat (basvaror) packa ordning allt (vilket kommer vara sjuuukt mycket eftersom jag kommer vara borta i 3 veckor. Jag som fyller en väska om jag ska till pappa en helg :D Men jag får väl försöka skära ner på klädbehoven. Måste ladda in massa bra låtar och filmer i datorn och ipoden med. Så jag har under resan, det tar ju typ 12 timmar dit, om jag åker tåg. Bläää, blir ju less på 3 timmar när vi åker ner till Göteborg. Men jag vet ju vad som väntar däruppe, så det är ju fett värt alla timmar på tåg eller flyg i alla fall.  

Nee, nu ska jag fixa lite fint här i butiken !
Återkommer säkert senare..

Love J

Kommentarer
Postat av: Kristin

Åre! va kuul=) va ska du göa?=)

2008-02-12 @ 15:55:42
URL: http://kiiks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0