board

Ikväll blir det Lunedet med brorsorna och some boys :)
Ska bli sjuuukt kul. Dock är Lunedet inte bästa backen att åka i, står ju mest i liften när man e där känns de som (som min Kära vän Jenny sa, igår när vi snacka i telen) Men de e ju ändå åkning.
Och jag är så sugen nu så, det kvittar...
Idag e jag hemma pga missförstånd med lektioner m.m.
Har även bokat om min uppskrivning, så det blir hårdplugga Bonniers nu framöver..

Ha en bra Tisdag, min kommer bli great, om snön tillåter ;P

J

image149



Kommentarer
Postat av: Ronny

Hej! Ett litet kort oannonserat besök av en objuden gäst hos dig och vi får se vad det blir av det.

Du kanske upplever denna kommentar lite opersonlig? Men någonstans måste man ju börja?

2009-04-02 @ 01:34:10
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0