can´t get u out of my head

Idag har varit en softdag för min del vad gällande klädsel och det mesta annat.
Åkte imorse in med 9 bussen (bläääck för buss) till kga för ännu en skoldag (ännu mer bläääck).
Men hade ju gympa idag så det förgyllde dagen. Vi har i uppgift att ha egna lektioner som vi valt ut ett eget datum för och denna gång var det Alexandras tur att hålla i lektionen, så duktig var hon. Och roligt var det! Huvudmomentet var Basket, så körde vi lite uppvärmning, olika basketövningar bla typ "Fia med Knuff"-liknande, vilket var sjukt kul.
Förutom att mina kast aldrig har varit sämre, haha, brukar annars vara hyfsad på basket. Men vann iaf en gång, och tog igen lite kast när vi sedan spelade match, ojj vad kul det var. Men är man nästan bara tjejer, kan det bli lite rivningar och skrikande från vissa håll, nämner inga namn :D Så har vi ju Jenny som är den sämsta förloraren på hela jorden, så det var ju tur att hon vann då... Och om inte, kan man alltid trösta sig med att det är sista lektionen så att man slipper stå ut med hennes arga miner efter en förlust, hahaha ! Men det är ganska sött ändå...

Efter gympan tog jag mig en walk till Fröding för lite solning, och sen en powerwalk på min vanliga runda. Fick skjuts hem av min morbror som jobbar på vår skola som snickare just nu i bygget av nya Högskolan/Universitet, eller vad det nu skall bli. Så det var sååå skönt att slippa åka buss.
Och jag var totalt slut när jag kom hem. Äcklig efter alla solning, och träning och bara heeelt död. Så jag kollade lite TV, käkade, vegvårrullar med en tomatsåsgryta innehållande paprika, lök, tomat och oubergin (stavning). MUMS!
Sen blev det tjat vid matbordet med mamma, och sedan lite Tv med brorsan och sådär..
Med "sådär" menas (jag vill inte stå för att jag råååååkade äta några chokladbitar för att stilla mitt sötsug, eftersom det inte försvann efter Kesellan och Funlighten. Sååå nu är det sagt och det känns skit, hahah ! Men jag antar att man måste få unna sig ibland. Bara det att jag aldrig blir sugen på sånt där, eftersom jag typ aldrig äter det. Men när jag väl blir sugen så är det inte nådigt, hahaha)... Well well.. Nu är det gjort och går inte att göra ngt åt :D
Nu ska jag snart ta tag i packningen inför imorrn. Ska bli så himla kul och jag har längtat ända sen det blev bestämt.. Men vi börjar med en fika på Paris efter min skola, såååklart! En kanonbörjan på en kanonhelg :)

Ha en bra kväll/och helg, eftersom jag antagligen inte skriver mer förens söndag !

Love
J



Den här, middag, några goa girls och kanske några pripps pure kommer förgylla min helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0