discussion over and over again, in my head and heart

En sista beklagan nu.
Trolla iväg mig någonstans där ingen ser mig.
Någonstans där jag bara kan vara jag.
Alldeles ensam, utan någon annan.
Utan problem och utan sorg.
Utan ångest och utan sömnlösa nätter.
Utan någon som hela tiden blockerar ens tankesystem.
Utan värda och värdelösa saker.
Bara jag och ingen annan.
Hur ska allt här fungera annars?
Kommer det fungera?
Kommer något någonsin fungera?


Så trött på att hela tiden vara så patetisk och sentimental. Usch! Det är inte jag..
Men nu är det slut på allt. Som sagt, bekräftat och betyder att man måste släppa
och sluta tänka på det/allt. Nu får det vara slut på dom här meningslösa inläggen.
Pinsamt ju. Men måste bara ibland. Får be om ursäkt för allt gagg jag haft för mig
senaste tiden. Men nu är det stopp på det.

....Going further and hope it will be okey sometime.....



Nu ska jag snart ha Turism. Sen ska jag ha fotografisk bild och efter det är det dags för fika med min goding Johanna. Jag vill bara åka iväg någonstans just nu. Ska kolla sistaminuten eller något. Men skulle nog helst av allt vilja åka till sälen. Måste ta tag i en shoppingrunda snart med. Var ett tag sen nu och det börjar klia i fingrarna.
I helgen är det isolering som gäller. Inget planerat iaf. Ekonomin och lusten är låg nu..
Ha en bra dag! Ska försöka göra så gott jag kan jag med :P

Love J


image176

Kommentarer
Postat av: Anna

Kom ner till mig så hittar vi på en massa kuligt! :)
Finns här gumman! puss

2008-01-16 @ 13:24:23
Postat av: Julia

Tack vännen ! behöver dig o saknar dig !

2008-01-17 @ 12:12:47
URL: http://juvlijja.blogg.se
Postat av: PelletSupe

Our Ukrainian company is a manufacturer and supplier of wood pellets to Europe. Interested in long-term cooperation with European companies. We have all the necessary documents for the shipment from Ukraine.
Quality certificates available.
Products:
  Wood pellets Din / DIN +.
Raw material: pine bark.
Terms of delivery: FCA, DDU.
Diameter: 6-8mm
Ash: 0.5%
Humidity: up to 6%
Packaging: 15 kg Bag 500-1000kg
Certificate of quality: available
Scope of supply: 500Ton per month.
3. Pellets from sunflower husk
Diameter: 8mm-
Moisture - not more than 10%
Ash - 2.45%
Sulphur - 0.3%
Heat of combustion:
20.3 - the highest -MDzh/kg
17 - lower -MDzh/kg
Price: FCA, DDU negotiated
Email: pellets.europe.ua @ gmail.com
Skype: pellets.europe.ua
Tel /  +38093 9006153

2013-01-15 @ 21:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0