don´t need

I don't need a man to make it happen, I get off bein' free
I don't need a man to make me feel good, I get off doin' my thing
I don't need a ring around my finger, to make me feel complete
So let me break it down, I can get off when you ain't around!

Oooh yes, it´s so true
: )




Sitter på religionen nu, borde egentligen stryra upp erika som är så seg
i starten med vårt arbete om abort, jag har faktiskt jobbat jättemkt, så jag
är värd att "surfa" omkring nu, hahaha !
Snart är det baddax, Brrr, fryser redan nu. Men ojj vad det skall
plaskas. Sen banken och sola och powerwalk, skönt.
Hoppas för guds skull att det inte är någon mus när jag ska
sola idag, kommer vara orolig under hela soltiden ju :D
Ska bli underbart att få håret iordning idag med, hos Sara.
Och tack och lov för keps. Haft min älskade Ed Hardy hela dagen,
räddare i nöden vid riktigt Bad-Hair-Day (som någon brukade säga)...

I helgen blir det galet girls ! Läängtar ...
Pussar alla  

J



image182

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mumms för Ed Hardy =) synd att det är så förbaskat jävla dyrt

2008-01-24 @ 13:17:21
URL: http://sandragranath.blogg.se
Postat av: Sarah

oooh älskar ed hardy!

2008-01-28 @ 15:41:11
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0