feels like I knocking on the heavens door

Jaaa...
Nu är jag hemkommen från Stockholm. Och med mig hem fick jag endast en klänning som jag hittade på Weekday av märket USE, plus ett par svarta Stockings som jag ska ha till.
Var ju meningen i första hand att hitta något jag skulle ha i helgen, och mer hann jag inte med dock.
Blev käk på ett mysigt ställe efter stressshoppingen och sen åkte vi till Väsby (typ) för att se hur det gick för grabbarma som var och gadda sig. Och bra gick det.
Hemfärden från Stockholm var ganska jobbig pga av både det ena och det andra.
Men nu är jag hemma, och ensam.. Mamma ska strax lägga sig och jag ska väl snart packa inför imorrn.
Ut och gå tidigt som tusan, och sen åka in till kga, gå lite på stan och efter det blir det solning och sen vidare med bussen till Natta i Dfs. Kanske blir gym när jag kommer fram och efter är det dax för kvällsfix...
Hoppas på en kanonkväll !
Kan inte bli bättre med ett gäng goa brudar, en flaska Lambrusco (tack Anna för att du lärt mig) och några Pripps Pure. Då trivs vi.. : )
Ha en fortsatt bra kväll !
 J

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart, den är ju gryymt goo! :D
Festa lite för mig med!! Massa pussar

2008-01-26 @ 21:30:09
Postat av: Julia

jaaa Anna, den var underbar :)
klartjag gör !
MISS U!

2008-01-28 @ 11:04:58
URL: http://juvlijja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0