Friday night lights

Äääntligen Fredag mina vänner.. Hur skönt är det inte att gå upp en Fredagsmorgon och veta att det bara om ngra timmar är helg. Jag brukar oftast hoppa ur sängen på fredagar, men idag försov jag mig. Dock bara 20 min och jag hann lika bra i alla fall, det är ju jag som är en stressad människa och måste gå upp hundra timmar innan jag ska gå för att inte missa bussen eller behöva strunta i något av det jag alltid gör på mornarna.
Men idag hann jag ju inte träna en sväng innan duschningen som jag tänkt, eftersom jag försov mig en sväng.
Men får ta igen det ikväll när jag komemr hem.

Känns lite wierd att man inte ska ut i helgen, känns ännu mer wierd att känna att det ör konstigt att ha en "vit helg" for once in a while.. Men det är absolut behövligt, inte minst för figuren utan för ekonomin m.m.
Är man tvungen att köpa nytt in princip varje gång man ska ut så blir det dyrt i längden, iaf om man är ute nästanm varje helg. Låter skrämmande när jag tänker på de själv. Men vad tusan, man måste väl leva ordentligt, aiiight ;)?

Idag slutar jag i alla fall kl 13.15. Lite för sent för att vara fredag, kan jag tycka men, inget att göra åt.
Sen ska jag och Henrik iväg till ngt ställe så ska jag fota honom lite och så. Ser hyfsat lovande ut med vädret nu iaf. Börjar klarna upp i det gråa tråkiga.
Har ett sjukt stort shoppingsug just nu, inte köpt ngt nytt sen mellandagsrean. Har ju lite julklappspengar kvar med, som man kanske kan använda lite av..
Men vi får se när jag drar mig för lite shopping, vet inte ens vad jag är ute efter, men hitatr ngt gör man ju alltid. Vill ha lite nya skor, såklart ;P ! Aldrig fel..
Längtar tills jag får min nya garderob jag ska få av mamma i julkapp, för mitt klädutbud är alldeles för stort för garderoben jag har nu. Så det ska bli skönt. Blir IKEA ngn dag snart med mammi..
Ikväll blir det däremot Revy, måste ju se vad morsan går för, haha ! Det är jag och Henrik som ska gå.. Brukar inte vara så mkt för revyer, men förra året var det helt okej, man kunde tom skratta åt de "lokala skämten" som jag annars inte brukar förstå. Men hade aldrig gått om inte mamma var med.

Nu sitter jag och väntar på att en lektion ska börja, den börjar om ca 10 min. Telefonförsäljning, en ny kurs för terminen. Tror inte det är ngt för mig men... Får väl härda och stå ut..
Imorrn ska vi till Storstenshöjden, Jag, Henrik, Anton, Jackel och Louie, kanske hakar på ngn mer, bara att höra av sig om ngn jag känner ser detta o vill med :P Ju fler desto roligare :)
Ska knäppa lite kort i backen med. Kul med lite trix och hopp kort liksom. Så det skall nog ordnas..

Ha en bra Fredag !

J


Oakley Crowbar
Står högt på inköpslistan nu

Kommentarer
Postat av: Nathalie

redan glömt bort... =/

2008-01-11 @ 15:37:53
URL: http://supeerbaben.blogg.se
Postat av: sandra

Åå hoppas revyn är bra =) Ska henke modella lite idag ? hehe

2008-01-11 @ 17:16:58
URL: http://sandragranath.blogg.se
Postat av: Sandra

Jaa måste se =) vart tog ni? bara hemma eller ute ?

2008-01-11 @ 23:45:23
URL: http://sandragranath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0