hazy

Så är klockan bara 9 och jag är redan uppe för en halvtimma sen, har legat och vänt och vridit på mig hela morgonen (på min lediga dag), så till sist tröttnade jag på att försöka somna om och gick upp till mamma i tvrummet som kollade nyhetsmorgon.
Men slog på datorn istället eftersom det var skittråkigt....
Kollade Sunes Sommar igår innan jag skulle lägga mig, det är sååå bra. På minner mig så mycket om när jag var liten eftersom jag jäämt tittade på Sune-filmerna. Dom är så roliga hela familjen. Ojj vad man skrattar...
Vädret är ju så dåligt att man kan gråta över det, fy! Det regnar sjukt mycket, plus att det blåser en hel del med. Urk!
Men hoppas vägen till Stockholm går bra i alla fall.
Och jag hoppas verkligen jag hittar något jag faller för och som jag kan ha i helgen.. Vore underbart!
Annars köper jag den svarta diesel-kjolen jag hittade på "hör och häpnad" JC, av alla ställen, där jag knappt annars går in men..
Imorrn ska jag åka in till kga på förmiddagen, antagligen med Sara. Så ska jag sola och sen ta bussen in till Dfs, till Natta. Fast hon är väl igång på sitt work-out för dagen då. Så jag får la hänga på vart hon än ska.. Go Girl ; )
Sen ska vi göra oss snygga och så bär det av in till Kga för fett me fest... All night long!

Snart ska jag göra mig lite "sport"havregrynsgröt, mums !
Och sen klura ut vad jag ska kliva i för tyg idag..

Ha en kanon fredag, det ska jag ha, för jag är leeeeeedig ;P

J

Kommentarer
Postat av: K

från Zara;P Hoppas du har trevlig och hittar nått kul i stockholm=)

2008-01-25 @ 17:06:42
URL: http://kiiks.blogg.se
Postat av: Lina

Värdelös blogg, lägg ner den istället. Mna ba dör alltså..guuud..

2008-01-25 @ 19:12:56
Postat av: Julia

Till Lina:
Haha, men läs inte då !

2008-01-25 @ 23:53:50
URL: http://juvlijja.blogg.se
Postat av: e

Jag tycket din blogg är skit bra!! jag läser varje dag...

2008-01-28 @ 21:39:21
Postat av: Julia

who´s "e" :D?

2008-01-29 @ 16:16:23
URL: http://juvlijja.blogg.se
Postat av: e

jag föredrar att vara anonym.. ;) men jag tycker du är super cool..! du skriver på ett sånt sätt att man bara vill läsa mer.. keep up the good work! ;)

2008-01-31 @ 17:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0