home and happy

Nu har jag kommit hem efter en fullspäckad dag med både skola och annat. Några lektioner fick börja dagen med, och sedan besök i badhuset med idrotten, grymt jobbigt men riktigt kul. Tycker ju att det ärså tråkigt att simma liksom, men sen när vi kom igång med lite "riktiga övningar" så trivdes jag. Vet ju att simma är bra motion, but sooo boring.. Efter något hopp från femman och lite fjanterier så var det dax för lite bastu, sen duschning och upp på banken. SÅ nu är pengar till sthlm fixade ; )
Efter bank-besöket begav jag mig till showroom för att snacka lite me jimmy, och även lägga mina grejer där som jag fick ha medan jag gick ut och gick, och även solade.
Riktigt skönt med en ordentlig och rask walk, behövdes ! Och inga möss i solariet idag ! Tog dock 1:an eftersom det var ett nytt solarium där, så nu är jag tomato in my face, haha !
Sen blev det khamn, till Sara för att färga håret, men innan det lite shopping på "den gröna affären", inför helgen. Då trivs man.. Längtar gryyymt ! Känner på mig att detta kommer bli en kanonhelg, men kanonfolk.
Nu är jag nyfärgad och klar och hann även med att se Saras lägenhet som hon bott i ett bra tag men som jag som är så seg inte hunnit komma på besök i. Riktigt mysigt..
Nöjd med färgen i håret, vi gjorde mörkare än vad vi hade snackat om innan, men detta är nog mer passande för mig och jag trivs med färgen. Blev inget löshår isatt eftersom det inte passade så bra ihop med färg och så.
Men det gjorde inget.

Imorrn bär det av till huvudstaden. Nu ska jag försöka sy in mina lacktights lite mer, dom e sååå stora : /

Ha en superkväll "alla" mina läsare, hahaha !
J

Kommentarer
Postat av: malle

Hej, kul blogg. Om du behöver hjälp med bloggdesign eller nåt så hjälper jag gärna till.
Kram!

2008-01-30 @ 18:09:09
URL: http://misspacha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0