how to handle

varför egentligen utsätter jag mig för denna börda? det är ju jag som bestämt att det ska vara såhär, så det borde ju vara det enda rätta, och det bästa. men mår ju fan skit av det. men ändå mår jag nog värre om situationen skulle vara annorlunda, med tanke på allt (som kan ske, m.m.) just wanna take up the phone and call. have been so near to do it, so many times today.
men en dag måste man väl klara utan att få abstinens. det är bara så sjukt tomt, och tråkigt, och jobbigt.. just fucking tell me what to do? skulle vilja ha något slags överhuvud, som berättar hur jag ska göra och leva, vore så mycket lättare. hmmm, e så rädd att allt bara kommer försvinna helt. fast kanske är det bäst.. vet inte..

var i alla fall inne i kga en sväng förut, solade lite och handlade med mamma. blir förmodligen örebro imorrn. e grymt sugen på lite shopping nu. och måste ju verkligen ha något till helgen med :) plus lite annat.
vill bara att det ska bli helg nu. och vill bara att allt annat shit ska vara över. fast egentligen vill jag bara spola tillbaka tiden. så typiskt at man ska minnas saker hela tiden, bli påminnd om allt. allt kan man relatera till något minne som finns. det gör det ännu svårare att glömma. vill ju inte glömma, men måste... :(

Ha en bra kväll ! Måste träna en sväng nu iaf..
J

Kommentarer
Postat av: K

hehe ja fossingarna blir snygga iaf=) hoppas de blir bättre med dig och det som trycker!

2008-01-30 @ 14:57:31
URL: http://kiiks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0