I´ll just go with the flow

För att sammanfatta helgen som varit så kan jag göra det med tre ord.
Började bra
Ilska
Besvikelse

Helt enkelt har denna helg inte varit den bästa. Med tanke på utgången i alla fall. Var ju kul att komma till sthlm i Fredags, och även att mysa film med Natta i Söndags men resten kunde nog kvitta.. Usch!
Annars sitter jag i skolan just nu. Orkar inte göra det jag ska så sitter och klickar runt istället.
Var nyss uppe på Paris och lunchade med mina två mostrar, blev bjuden på en Grekisk Sallad, utan lök så klart ;)
Så det var trevligt att träffa dom en sväng.
Min mobil är tyvärr nästan ur funktion efter helgen, det är nämligen så att när det är något Julia är arg eller ledsen över så går det oftast ut över min mobil, under helgtid i alla fall.. Inte smart alls men. Så nu är det ränder i dispayen och det skiftar i lila och grönt. Iblandn ser man lite, ibland inget alls.
Så nu sitter jag och klickar runt för att hitta ny mob. Kollade nya LG (Prada) vad jag hört att det är i alla fall men.. Med 5 megapixel. Det kan ju vara kul att ha. Jag är inte så mycket för "funktionerna" utan hellre designen.
Ville ju ha den vanliga Prada telefonen men när pappa gick o kollade på den igår så sa dom att dom skall sluta sälja den eftersom den bara går sönder. Så det var ju bra att man fick reda på innan i alla fall..
Ha en bra Måndag!
J

Kommentarer
Postat av: Jenny!

Hey babe! vänta på nya apple telen istället.. den vill jag ha, kommer bli inne mob;) hehe..

2008-01-28 @ 14:05:11
Postat av: Julia

haha gumman. får kolla den då ;P MISS U !

2008-01-28 @ 17:35:32
URL: http://juvlijja.blogg.se
Postat av: jojsie

Nuu har du ngt att längta till babe=) allt kommer ordna sig, i will help you! helgen blir great.

2008-01-29 @ 14:48:05
URL: http://jojsie.blogg.se
Postat av: Sandra

Va tråkigt att de gick som de gick i helgen=( samma här mobilen råkar alltid illa ut pga min ilska, bättre den än att hela du blir kvaddad.

2008-01-29 @ 17:20:37
URL: http://sandragranath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0