morning with no sunshine, but i don´t care..

Ja, usch för vädret.. Men idag är det skola, och bästa dagen eftersom det är gympa :)
Idag skall vi vara i badhuset, så jag hoppas ju såklart på vattenpolo. Det är så himla kul !
Efter gympan blir det snabb duschning, sen till banken för att lirka ut lite fonder, och därefter ut på en låång powerwalk, ska även klämma in en solning på Fröding på vägen oxå, get me a niggah please, now :)
Sen får jag försöka skynda mig om jag ska hinna till 17.40 bussen, men om inte jag hinner hade jag
en mycket snäll person som erbjöd sig skjuts, taack !
Men jag ska försöka göra allt för att hinna. Ska bli så skönt att gå min runda.
Och ännu skönare att efteråt få färga håret. Få se om jag ska färga mitt löshår och sitta
i lite av det kanske, så man känner sig lite hot inför helgen. Problemet e bara då att man
känner sig så jääävla o-hot när man sedan tar ut det. Så vi får se. Efter salongbesöket
hos Sara så ska vi hem till henne en sväng, tills mamma kommer. Ska bli skitmys, har ju inte ens
sett hennes lya, så skäms på mig.

Nu ska jag fixa ordning det sista sen dra till bussen :)
Ha en bra dag mina vänner !

Love
J


Tack Natta och Fanny för att ni e bäst, särskilt på photoshop ;P
Pussa er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0