realize

Sitter just nu o väntar på Henrik och Jackel som ska komma hit för lite movienight..
Hoppas verkligen dom hyr med en bra rulle :P
Käkade nyss mat; Lax i ugn med ruccola sallad och lite fullkornsris plus en kall chilisås, jaaammmiii ;) Mammis mat e bäst, uuuutan tvekan !
E sååå sugen på bräda igen.. Skitkul att åka igår, trots den halvblöta snön och en halvbra backe, men vad gör man inte för lite åkning iaf, man tar ju va man har .. Kul att vi var ngra stycken med..
Planerat att åka till Storstenshöjden och åka i helgen egentligen, men hörde nyss att det ska bli 5 plus, uscha!
Vill ju åka, så hoppas verkligen att vädret vänder alltså.. Annars får man göra om i planeringen..
Men ingen alkohol är involverad iaf, så är det..

Nästa vecka får jag dessutom mitt kost och träningschema, ska bli sååå spännande, och jag är såå taggad.
Mitt mål är ju inte direkt litet så... Men det skall jag uppnå, med lite kämp :)

Nu ska jag slå av skiten och tända ljus i Tv-rummet till grabsen ;P
Ha en bra kväll !
Ja har iaf sovmorgon imorrn, plus gympa, kan inte bli bättre !!

J

image150

Japp, japp jaaaaaaaappp ;)


Kommentarer
Postat av: kristin

Men du är ju inte långt ifrån dom där Julia!

2008-01-10 @ 18:17:30
URL: http://kiiks.blogg.se
Postat av: camilla w

nej verkligen inte! jag hoppas du fattar vad kristin säger julia! finns många som skulle dö för din body ;)

2008-01-11 @ 19:23:37
Postat av: Julia

till camilla w:
haha, tack så mkt, va söta ni är. men jag är inte nöjd ... :D

2008-01-11 @ 23:40:58
URL: http://juvlijja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0