reflection

Viiilken sjukt bra helg :)
I Fredags blev det film med Henrik, Louie och så kom Jimmy en sväng me.. Mimmi och Reine i Fjällen, såååå rolig !
Sen åkte jag hem med mamma, som hade haft föreställning..
På lördagen var det tänkt att vi skulle till lunedet o åka lite bräda, men kände mig inte tillräckligt frisk för det så tyvärr fick jag skippa det. Åkte in till Kga och jag, Henrik, Louie och Jimmy drog en sväng på stan och sen tog vi en fika på Paris. Efter det drog jag o Henrik hem till han, chilla lite, sen var det dags att göra sig iordning för kvällen.
Korp kom upp en sväng oxå, sedan gick vi till Jimmy för att sätta igång. Mina babes, Natta och Johanna kom dit efter ett tag oxå, och vi hade lika kul som alltid. Astin fick vjuda oss på sin magi ; ) Så efter lite Asti, ngra öl, lite Jäger och ngn Dooley´s shot var det dags att dra till statt för att se Petter. Vid 23 var vi inne, mycket tidigt men tvunget.
Petter var sjukt bra och resten av kvällen var kanon med..
LOVE U MY FRIENDS !
- Ni förgyller alltid...

Nu är det sista dagen på lovet, puuh, e så opepp på att börja skolan igen..
Och jag längtar tillbaka till Sälen sååå mkt. E dessutom sjukt sugen på bräda nu. Men imorrn ska jag och brorsorna dra till Lunedet för lite åkning, blir kvällsåkning, jag längtar sååå..
Och nästa helg kanske det blir Storstenshöjden med graaabsen :)

Ha en bra dag!
J



 
            Louie, Stumpan och Jag på Petter            


                
                                             Röjj i sälen på Nyår                                                  

Kommentarer
Postat av: Julia

hejsan :) gillar du tävlingar? i såna fall kan du kolla in våran blogg! :D ha en bra dag!

2008-01-07 @ 11:47:39
URL: http://juliajosefine.blogg.se
Postat av: Sandra

Hhaha juulia, den där bilden går inte att se på. =(( haha kommer inte ihåg att vi tog någon bild så där :D

2008-01-11 @ 17:15:03
URL: http://sandragranath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0