see the world today

Sitter mätt vid datorn och bara nördar och klickar runt..
Nyss käkat Sallad med Quinoa iblandat (för er som inte vet vad det är, så är det ett slags frö som är mkt proteinrikt, som man kan ersätta pasta med, vilket iaf jag gör) och varmt buljongvatten med balsamvinäger, salt och peppar i, mums ! Min och Mammas specialité ..
Börjar bli riktigt trött på allt skit som svävar omkring på Internet, usch! It makes me sick..
Har flera ggr funderat på att ta bort t.ex. efterefesten, men det är ett sånt bra kontaktnät. Tyvärr blir man ju en riktig snokare av den där skiten, och det värsta e när man får reda på saker man inte vill få reda på. Därför ska man egentligen inte sitta o klicka runt för då poppar de upp något oväntat, onödigt jävla skit !
Nog pratat om det.
Slutade 10.45 idag, yeeey.. Och kommer antagligen göra det i fortsättningen oxå, då kommer tisdagarna vara bäst på heeela veckan.. Älskar att sluta så tidigt.. Hellre börjar man tidigt o skippar sovmorgon så man kan sluta tidigt..
Sov ju dock ca 1.5 tim i natt, men har inte kännt av det alls än, wierd..
Nu ska jag iaf ta tag i mitt teoripluggande, fast först ska jag köra ett pass på min sköna, som alltid är mig trogen, ståendes i mitt rum, whenever I want : ) Det gillar jag...

Ikväll blir det pluggning hela kvällen, suck !
Och imorrn ska jag fika med min underbara vän, Johanna. Ska bli såå mys att prata av sig lite. Och våra fikastunder e dom bästa. Lääänge och mys.. Puss goding !
Sen ska jag till Henrik, vi ska kolla film o mysa.. Börjar ju 11.40 på torsdag så det blir en låångwalk på morgonen..
Nu läääängtar jag såå tills mina saker från gymgrossisten kommer .. Then it´s time for som hot stuf !


...miss all the things around...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad är det för gymgrosistgrejer ?

2008-01-15 @ 15:07:03
URL: http://sandragranath.blogg.se
Postat av: Sandra

KLart man är nyfiken ! Men du min lillavänn, Vart sitter fettet på dig om jag får fråga?

2008-01-15 @ 15:21:32
URL: http://sandragranath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0