sick, but I skip that part..

Nu mår jag inte alls bra. känns bättre efter lite frulle o två Ibumetin men ännu inte helt bra..
Skulle blivit brädåkning idag med brorsan, Henrik, Louie och Jimmy, men känner mig inte helt bra i kroppen för det, TYVÄRR :(
Var ju supersugen på det idag. Men man kanske mår bättre imorrn (om inte bakfyllan tar över, men det gjorde den ju aldrig i sälen, så varför nu).. Annars blir det åkning nästa helg. E sååå sugen på att åka nu igen. Man får inte nog ;P

Ikväll blir det iaf utgång, Petter på statt får inte missas, inte största fan till Petter men lite bra har han ju gjort..
Borde nog egentligen stanna hemma o chilla hela dagen/kvällen, men det får bli imorrn..
Efter denna helg blir det lite festuppehåll på ett tag tror ja..
Kommer ju aldrig igång på riktigt igen me min träning heller när ja blir sjuk hela tiden. Och då kan man ju inte hålla på att dricka som en tok.. Når man aldrig det man vill ju ...
Som sagt, Nyårslöftet ;)

Så ikväll finns jag i minglet, halvförkyld och dann, men inget att göra åt..
Min bästa vän är fortfarande Ibumetin. Funderar på att prova sån där Kan Jang som jag fått rekommenderat...
Nu blir det dusch och sen in till kga..


Längtar tillbaka till sälen..
Men snart blire Säfsen iaf :)


J


    
Ge mig dom här till nästa säsong :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad roligt om det ordnat up sig med din henrik trots ditt lilla misstag

2008-01-07 @ 00:57:54
Postat av: Julia

vem vill lägga in en kommentar och vara anonym ^^ ?

2008-01-07 @ 11:19:13
URL: http://juvlijja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0