Time after time (a big empty blackhole)

Så är det som det är nu. Don´t have to say more.. :( I gonna make it trough, somehow...


I helgen ska det i alla fall bli hur mys som helst, och hoppas vi får skitkul tjejer :)
Blir fika på Fredag, sen kanske örebro, middag på kvällen och efter det kanske lite kalas..
Lördag förhoppningsvis utgång, söndag bara mys, antar ja.. I tuffa tider som dessa behöver
man ju något att se fram emot och det var just vad jag fick nu.. Tack Jossie och Jojsie, u make my week!
Idag är jag hemma, mådde skit imorse. Och imorrn är det bara en lektion så får se hur det blir med den.
Har funderingar på lite shopping ngnstans, men vi får se.. Skulle va skönt med lite nytt för att lysa upp tillvaron lite. Men helst skulle man ju vilja till Sthlm el Gbg för ordentlig shopping..
Ska in till Kga med mamma sen, hon ska handla och ja ska förmodligen sola. Så får vi se vad som händer ikväll. Vill inte sitta hemma iaf, men måste hinna med lite träning oxå, känner mig sjukt lat nu :(
Nu ska jag hoppa i en dusch snart..
Tack alla mina vänner som bryr sig! Är verkligen till ett stort stöd ! Pussa er

Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0