Torsdag

Befinner mig just nu hemma, efter en skoldag med lite lektioner, pastasallad i matsalen, gympa (bääästa på hela dagen), en solning efter skolan , och sedan hem med bussen. Usch, jag är så sjukt trött på dessa bussresor nu.
Känns som halva mitt liv har bestått av att åka buss.. Och att man måste anpassa sig efter dessa ynkligt få tider med.
Hela bussgrejen är bara en fet TUMME NER !

Så nu hamnade jag här (skräll) men skall snart sätta mig på cykeln och köra ngra kilometer, var ett tag sedan vi umgicks jag och "min sköna" pga julfirande i Göteborg, sjukdom av alla dess slag och flera omgångar, Sälenresan m.m. Men nu blir det stenhårt igen. Efter cyklingen blir det mat, hoppas jag. Är väldigt hungrig nu.. Men mamma är på G, tror jag.
Vill säga Grattis till mina babes, Linnea och Jennifer som klarade Teorin idag ! Ni är bäst!
Jag skulle oxå haft min idag, men ändrade tid eftersom jag inte hunnit plugga så mkt. Så jag ska lägga mig en sväng med laptopen i min underbara säng och köra på ngra timmar med mitt Körkortsprogram jag fått låna av Erika :)

Filmen (American Pie BETA HOUSE) var sjukt bra igår. Jag som ääääälskar High School/College filmer, kan inte bli bättre än A-P då.. Den var riktigt bra. Blev sugen att se Naked Mile när vi satt o tittade på filmen igår, för den e förbannat bra..
Imorrn ska jag o Henrik knäppa lite kort. Jag har lånat hem en kamera från Fotografiska bilden, och vill ha lite brädkort m.m. Så då fick Henrik ställa upp, snällt av dig :P Fast vet att han bara tkr de e kul..
Skulle ta ngra som han kunde ha med.. Det ska bli lite roligt.. Tur att hans idéer flödar iaf, för mina är eko-tomma, är så seg o snurrig i huvudet nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. Är stressad överallt, som vanligt oxå men..
Tror de e mest för att alla rutiner blivit så annorlunda, och så med tanke på lov.. Måste bara få igång träningen och maten så tror jag allt kommer kännas bättre..

Nu hoppas jag verkligen att detblir hyfsat bra väder så man kan åka till Storstenshöjden på Lördag. För jag är sååå sugen på bräda nu. Och jag lääängtar till Branäs babes ;)
Men först blir det Storstenshöjden förhoppningsvis, och kanske Säfsen i slutet av Januari. Ska bli kul det med!

Nu blir det meeting med "min sköna" i mitt rum.. Ha en bra kväll !

J


image151



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0