white weekend

Då har heela min helg varit lugn och utan en droppe alkohol, som jag såg att Natta (supeerbaben.blogg.se) skrivit i sin blogg, "så känns det ganska konstigt" men helt sjuuukt skönt egentligen, med tanke på figuren, ekonomin m.m.
Men i lördagskväll när MTV slogs på och partylåtarna började rulla igång, jaaa, då blev Julia riktigt partysugen..
Men jag höll mig. Blev film hemma hos Henrik ist.. Var supermys !
Lördagsdagen bestod av en trip till Storstenshöjden, vilket bara var otur för min del. När vi kom dit började det spöregna, men självklart tänkte man innerst inne "jaa, men det slutar väl snart". Men icke, regnet bara öste ner, och det kom bara mer och mer. jag klagade, så klart :/ Men tillslut bestämde jag mig för att skita i att det var sånt kasst väder, och köra påå ändå, trots sen dåliga snön, dåliga backen och tråkiga liften.. Men då var jag ju självklart tvungen att ramla och slå i huvudet, såå in i helvete så jag istället fick väärldens huvudvärk.
Då gick jag och satte mig i bilen istället, så fick grabbarna åka vidare. Jag fick lite av liftkortspengarna tillbaka (vilket var väldigt snällt) eftersom jag inte kunde åka mer.
Killarna gav upp efter ett tag oxå, och inte blev det ngra bilder i backen heller, som var planerat. Men det var ju regnet som avgjorde det.. Tyvärr...

I söndags var jag, Henrik, Louie och Jimmy sugna på en fika på Paris, Men neeeeeeeee... Paris har nämligen inte öppet på söndagar längre, då blev jag lite mörkrädd över "staden" vi bor i när det inte ens finns ett fik öppet på söndagar.. Så vi fick åka ner till McD ist. Och det funkade ju, även om man inte känner att man "tar en fika".. Det är ju iofs fräscht nu efter ombyggnaden.. Men jag var inte sugen på ngt så jag hoppade själva "fikan" och ist bara satt...
Efter "fikan" åkte jag och Henrik till honom för att laga lite mat, Tortellini med avokado och paprika fick det bli, mums ! Och på kvällen kom Louie och så blev det ngn film på 4:an med John Travolta, som var helt okej..

Idag är jag hemma från skolan, mådde inte alls bra imorse men är mkt bättre nu. Riktigt fint väder så funderar på att gå ut o knäppa lite kort.. Ska plugga en väldans massa teori nu med.
Som sagt så har min vecka med stenhårdträning och endast massa nyttig och bra mat börjat nu. Ska få schemat av Niklas imorrn eller ikväll så ska jag ringa gymet sen oxå. Så ikväll ska jag även umgås med "min sköna" och köra några kilometer.
Ha en bra dag alliopa !
J

image152

Kommentarer
Postat av: Sandra

Häftigt att mordin var med =) Ajj gick det bra med huvet ??

2008-01-14 @ 14:19:41
URL: http://sandragranath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0