wonderful shoppingday

Heelt sjukt bra shopping dag har jag haft i Marieberg och Örebro med Jessica idag.
Fyndade heeela tiden.. Först åkte jag bussen in från mig till kga, gick til banken för att sätta in pengarna hos gymgrossisten. Sedan kom Jessica och hämtade upp mig, riktigt kul att träffa den tjejen, var sllt för längesen.. Men när vi ses, jaa då är et oftast över en shoppingtur, inte mig emot ;)
Idag inhandlade jag:

* En stickad grön längre kofta MQ från 499:- till 149:-.
5 par örhängen - två grå, ett par mönstrade, nitörhängen i guls, silver och svart och ett par rosa/röda/lila från Ur och Penn, Glitter och HM.
* En svart skinnkjol från Gina Tricot (dock en storlek för stor men fanns ej 34, skitsamma) från 199:- till 49:-.
* En svart "body-dress" från Gina Tricot 129:-.
* Två par gråa strumbyxor från HM.
* Ett rött nitskärp från barnavdelningen på Kappahl 79:-.
* Rött Nagellack från Lindex.
* Ansiktskräm från HM (Nivea).
* Ännu ett nytt solpuder (bra att passa på och ha hemma i lagret :D)
* BH-band för low nack.

Jag är helnöjd med allt. Och hoppas det kommer att komma till mycket använding, men det är ingen tvekan om saken.. Hittade inte alla örhängen jag var ute efter men några iaf.. Så det får duga så länge..
Får se vad det blir att ha på sig till helgen. Men något löser vi.. Längtar så mkt. Det ska bli så mys och så kul!
Nu ska jag städa upp lite i mitt rum, och se om det finns ngt som ska tvättas. Har nyss ätit qourn och grönsaker, mums. Var riktigt hungrig, inte ätit sen gröten imorse.. Men är det shopping så är det :D Då kvittar allt annat.
Imorrn blir det skola, och en underbar dag med gympa. Efter gympan ska jag nog g ner i gymmet en sväng :)
Sen hemfärd och packa inför fredagen. Massa kläder ska ju med ;P

Ha en bra kväll !
J




Kommentarer
Postat av: malle

Ok, maila [email protected]
skriv vad du vill ha för fäger, om det e några speciella bilder osv. samt din bloggadress så jag kan hålla reda på allt=) (msn funkar också bra )

2008-01-30 @ 21:24:11
URL: http://misspacha.blogg.se
Postat av: jojsie

bra shoppat baby;)

2008-01-30 @ 22:13:32
URL: http://jojsie.blogg.se
Postat av: sandra

Det var fan ingen dålig shopping :D men va billigt det blev :D bra de, eller hur, shopping går fan före maten.

2008-01-31 @ 16:15:44
URL: http://sandragranath.blogg.se
Postat av: Helena

Det lät som många bra fynd :)

2008-01-31 @ 23:18:37
URL: http://helenaengstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0