zero

Jaa, då har man slöat hela dagen. Usch, känns konstigt att bara varit hemma en hel lördag, inte hänt på jag vet inte hur länge.. Suttit o nördat på datorn huur länge som helst..
Nu ska jag träna en sväng. Känns verkligen behövande. Tar nog ett pass på min sköna och lite walk sen tror ja. Men det blåser så mkt ute bara, kommer blåsa iväg ju. Börjar verkligen klarna upp i himlen nu med, det gillar jag!
Ser verkligen fram emot en lång morgonpromenad imorrn, rensa tankar, lyssna riktigt bra musik o såklart, bränna ;)
Har riktig beslutsångest nu. Om jag ska honka på ut eller om det ska bli en lugn kväll, at Henriks place.
U never know when the time is right, aight?
Men än så länge har ja bestämt mig för att det blir lugnt. Hade ju faktiskt bestämt mig för att inte dricka denna helg. Men hade det blivit så att jag fått sitta ensam hela kvällen så hade jag struntat i det o gått ut i vilket fall. Men nu är det som det är. kanske hinner ändra mig. Annars hoppas jag att mitt sällskap är hemma nästa helg så vi kan gå ut då.
Snyggast vare va? ;P
Nu kan jag lova att ni ska få en positivare Julia. Har varit allt för mkt gnabb på min blogg nu på sistone. Usch, men så ere ibland. Inte värre än att man kan ändra sig. Och det tackar jag en speciell person som snackat mig lite grann till rätta idag oxå. Nej, nu blir det workout. Har fått träningschemat av Niklas med så nu väntar jag bara på att få komma in på gymmet, och på mitt CLA som förmodligen kommer nästa vecka, weeeei! Då kör vi!
Maten är ju inte en prioritering just nu, men så är det ju när man mår kasst, får väl upp suget o hungern snart kanske. Allt har sin tid. Hahaha, så är det verkligen...

Ha en bra kväll allihopa !
Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0