a fire with no flame



Ännu en skön powerwalk är avklarad och lite mat har oxå hunnits med. Nu ska jag dricka te i min ensamhet och kolla på filmen på kanal 5 som börjar kl 20, ääälskar dom där verklighetsbaserade filmerna som kommer varje Söndag.
Imorgon ska jag till Strömstad på jobb, skönt att vi inte åker för ens ca 18-19. Då har man hela dagen på sig. Ska nog till stan efter morgonwalken och kolla lite nya träningskläder.. Får se om man kanske catchar up ngn med en fika också,
Grönt te, filten, jag och tvn får det bli ikväll. Sitter förövrigt och lyssnar på Nicola Sarcevic som jag inte hört på läänge. Älskar verkligen honom, vääärldens bästa texter och grym röst, tummen upp för honom!

Puss Julia





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0