andIlikedit



Halmstad igår, rikigt trevligt.. Dock fick jag och Cissi dela på oss, hon fick åka iväg till Strömstad i brist på folk så jag o en annan tjej åkte till Halmstad. Club Moon var det som gällde, riiiktigt fräscht ställe. Var dessutom White Night vilket innebar att man helst skulle komma vitklädd, då man fick vissa förmåner; t.ex. Gratis entré m.m. Riktigt rolig grej! Detta var inspirerat från det feta partyt som hålls i Holland (kan heta Sensation, men minns inte) där verkligen ALLA är vitklädda, och då är det ca 40-50.000 personer som dansar och festar 2 dagar i rad, - dit skulle man åka! : )
Så kvällen i Halmstad var i alla fall helt okej, synd att man inte kunde stanna.. Kom hem 06.00 imorse i alla fall; av med sminket. borsta tänderna och sen slänga sig i sängen.. Idag gick jag upp 10.30 i alla fall, man behöver ju ändå några timmars sömn.
Men nu ska jag ta mig en promenad i solen, min kropp är så seg och nu ska träningen igång, hårt hårt!

Ikväll är det jobb på Valand är i Göteborg, sooo be there! Jobbar till 05 idag så det blir en lång natt, men en heeel dag ledig imorgon, läängtar!

Puss J


Kommentarer
Postat av: bella

Jaa fyfan för den ! =/ Du som precis hade köpt dom och allt! Jag håller, du slår! :)PUSS

2008-07-19 @ 13:18:02
URL: http://buus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0