can´t get drunk with ous




Jag är en så kallad moneyslave (pengaslav) som söker en eller några Tjejer/Kvinnor att vara just moneyslave till.

Jag vet inte om Du känner till detta med moneyslavery eller om det är något helt nytt och okänt för Dig men det handlar i grund och botten om att jag har ett starkt behov av att lyda en snygg tjej som bestämmer över mig. Jag vill redan nu betona att jag INTE är ute efter någon sexuell kontakt mellan oss utan allt handlar om att jag ska tjäna Dig på Dina villkor så Du blir så nöjd som möjligt.

Hur det går till?

Det är upp till oss att komma fram till formerna för detta. Jag har varit moneyslave till många olika Kvinnor genom åren och alla sådana här relationer är individuella. Jag är dock väldigt flexibel och anpassningsbar så det ska nog gå att hitta en lösning som fungerar mellan oss.
Vi kan lägga det på en nivå som passar Dig. Antingen kan vi ses irl, tex för shoppingrundor och liknande (jag betalar så klart, hehe), eller så kan vi enbart ha onlinekontakt och hitta en passande form för detta på det viset. Allt handlar om att det ska kännas bra och rätt för Dig.

Det ekonomiska?

Ja, det är ju det viktiga. Pengar kan överlämnas irl, sättas in på konto, betalas via nån "onlineplånbok", tex payson/paynova/paypal osv så det löser sig altid.

Hur mycket pengar kan Du ta?

Ja, det beror också på hur allt fungerar. Min dröm är ju att Du ska ta så mycket som möjligt av mig men att vi kanske börjar med små steg och små summor fast regelbundet.




*

Hur sjukt är inte detta? Jag har fått flera stycken såna meddelanden på efterfesten.com och blir lika chockad varje gång. Jag hoppas för allas skull att detta bara är ett Big joke som någon börjat med, för det är ju sinnes alltså !!


*






Kommentarer
Postat av: Felicia

rätt så sjukt.



ha en bra dag :)

2008-07-31 @ 11:27:19
URL: http://shimmeringfairy.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Det är inte alls så sjukt.. ganska vanligt

2010-09-24 @ 04:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0