foolgame




Tack för en underbart mysig middag Anna, skönt att prata av sig lite, eller hur? Och träffa dig vännen min. Du är helt underbar!
Skulle egentligen till Slottskogen efteråt med kusin Nathalie, Angelica och lite folk, men fastnade i telen "mys" och blev därefter rätt så seg, så skippar det. Sitter här istället, nördar och lyssnar på Lugna Favoriter (not my style but...) 
Blir jobb i morgon, så ska upp i tid så jag hinner med allt jag vill hinna med innan vi åker till Höllviken, kl 16. Och sen gott folk, är Julia ledig i några dagar, första helgen på länge, kan inte bli bättre, jag är så lycklig över det. Nu ska jag bara vänta på att en viss M, kommer in på msn, sego! ( :


Is´nt that adoreable, giveit2me !

Diabless Ticking Stripe Short Suit With Cable Belt


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själv darling, hade jätte mysigt o säger bara, Lördag! Du är bäst! :) Puss

2008-08-01 @ 13:47:51
Postat av: Julia

jag med baby =)

haha, maybe baby ;) nyttighet går först just nu vet du ;D men vi får se... du med gums ! Puss

2008-08-01 @ 14:08:49
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart hittar man den snygga byxdressen nånstans?:)

2008-08-02 @ 09:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0