Hacker...

Året var 1992 när filmen Sneakers kom ut, år 1999 hade storfilmen The Matrix premiär och 2001 var året då Swordfish gick upp på biodukar världen över. Alla är välkända hackerfilmer, men nu 2008 har jag, Oskar hackat mig en på Julia´s blogg utan varken högt IQ, kvicka fingrar eller en bra dator. Hur kom jag då in undrar ni? Hon gav mig helt enkelt lösenordet.

Tänkte även bjuda på en bild från en semestertripp med Julia. Hon ligger och marinerar som bäst i solskenet medans jag försöker komma med på bilden som ni ser åt höger...

Julia & Oskar

Avslutningsvis tycker jag ni alla ska ta en titt på www.fhm.se en mycket, mycket bra sida!

Hej!

Kommentarer
Postat av: LINA

pussss bejbiiiiii :D

2008-07-16 @ 19:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0