here goes my baby



Ännu ett "tycka-synd-om-mig-själv" inlägg, men det är faktiskt liite synd om mig. Det är kanonväder ute, jag är ledig, kan hitta på vad jag vill när jag vill och hur länge jag vill, men är sjuk, - så där sprack all ledighet.
Kommer förmodligen vara hemma imorgon när vi egentligen ska till Arvika på jobb, bättre att bli frisk till fredag som sagt.
Pallrade mig iväg till Apoteket vid Landala förut och köpte på mig lite Ipren, även massa frukt att frossa i, halstabletter etc fick följa med hem. Vattenmelon är totally amazing, jag bara ääälskar det, likaså nektariner. Köpte även (som jag trodde) några Blodapelsiner, men det var visst inte som jag trodde, - det var BlodGrape.
Den minen jag fick när jag högg in i en saftig klyfta som såg riktigt lockande ut (trodde jag), skulle ni sett. För fyfan vad äckligt det var, alldeles beskt och hemskt. Den åkte ur munnen liksnabbt som den kom in. Aldrig mer ta fel på Blodapelsin och BlodGrape säger jag bara, för det smakade verkligen inte kärlek av den inte..

Ska kika en film ikväll, såg dessutom att American Pie kommer, och jag bara ääälskar dom filmerna alltså. Men vi får se vad det blir för film under kvällens gång. Vill bara bli frisk frisk frisk nu. Behöver något mirakel-medel. Så man kan träna, vara ute i solen oh hitta på saker..
- Har dessutom beställt lite smått och gott från eleven.se, vill ha det NU !






Kommentarer
Postat av: sofia

är inte du tillsammans med dendär killen längre?? byter ofta?

2008-07-30 @ 08:47:10
Postat av: Julia

nyfiken?

2008-07-30 @ 10:33:04
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: sofia

jaa? är ni tillsamman då?;)

2008-07-31 @ 19:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0